Sunday, February 19, 2012

Wordless Sunday.. eh ada ke?

Assalamualaikum, salam sejahtera :)

okay aku nak buat wordless sunday pasal tak tau nak letak tajuk entri apa sebenarnya. muahaha dasar pemalas, sekian ;p

18022012263_副本_副本

 

yeah ni gambar lepas habis pementasan teater ‘Penunggu Pusaka’ oleh student HKB112. okay for sure lah korang tak tau kepejadahnya HKB112 tu, ya tu adalah satu kod untuk aktiviti kokurikulum teater. So 1 kredit dikira masuk dalam final, tak payah pening-pening korang tak payah tau pun. haha. Pementasan teater tadi sangatlah awesome, tak rugi datang walaupun at first aku kena paksa pergi sebenarnya. haha. Hebat jugak student part 2 ni buat pementasan ni, bagus bagus, it’s a good start nanti akan datang boleh buat program yang lagi gempak, fighting!

Sebenarnya apa motif gambar kat atas? Yeah motif gambar ni adalah untuk aku bajet tinggi (walaupun pendek sebenarnya~haha). okay just joking, haha. Actually yang sebelah aku tu is my junior, tapi lain course lah and dia terlibat jugak dengan pementasan teater tu and (berapa banyak and aku ni?) dia jugak seorang blogger yang selalu visit, baca and komen-komen kat blog aku ni. Nama je sekampus, tapi baru kenal harini. Harap-harap esok lusa kalau bertembung aku kenal lagi lah (well umur makin meningkat kan, cepat lupa ;p). Orang panggil dia ‘Krunch’, jangan tanya aku kenapa pasal aku pun tak sempat nak tanya..hahah. Thanks Krunch pasal selalu kunjung mengunjung ziarah menziarahi blog ni. hehe.

So sekarang moh la ramai-ramai pergi jenguk-jenguk blog Krunch ni http://krunch2sa.blogspot.com . Jenguk jangan tak jenguk, tapi jangan sampai tak menjenguk blog aku sudah. haha. Aku promote blog orang mengalahkan aku punya blog dah cukup hebat lah pulak. hahaha.

okay dah bye ;p and sekali lagi, thanks to Krunch! *terharu*

potpetpotpet: hodoh gila muka aku dalam gambar atas tu =.=” tapi pasal ni je satu gambar yang aku ada, upload je lah. haha

2 comments:

Am-mir Rinz said...

aku kenal budak ni,last sem ajk blok aku...hahhaha "katenye name die ramai sgt,tu sebab die jdkan KRUNCH!"

krunch2sa said...

lajunye update! sbnanye dah lame dah nak try to say hi to u tp tak brani...so..yesterday i told kael that i seriously wanted to talk to u...yelah sbb pagi tu dah jumpe face2face tp cant think of anything to say & some more u didnt look well...
anyway...i'm glad that i talked to u senior ^^ eventho it was just a brief meeting..
& lastly....NEVER STOP BLOGGING!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails