Sunday, December 4, 2011

very very short update

Assalamualaikum peeps!

Jangan tanya kenapa lama dah tak update blog pasal jawapannya is SAJA JE. haha. boleh macam tu? tambah-tambah pulak handphone aku rosak kan, so tak boleh lah nak snap-snap gambar. Bila tak boleh nak snap gambar, aku pun kurang la idea nak update blog. aisyy susah lah macam ni.

ok masuk awal sem baru ni hectic gila. aah hectic lah sangat duduk melingkar atas katil padahal orang lain dah ada assignment, quiz bagai. pheww apa ke semangat ntah lecturer nak berkuiz-kuiz awal-awal sem ni. haha.

eh korang semua, doa lah handphone aku cepat sembuh tak pun doakan terus aku dapat beli handphone baru. haha. that’s better kot ;p urmm tadi tengok stats blog, tengok readers blog ni menurun gedebak gedebuk dah. takde orang dah nak baca blog kau weh. wuwuwu~eh korang datanglah balik. haha. nanti aku update banyak-banyak eh? nanti tu tak tau lah bilaaaa~kekeke

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails