Tuesday, September 13, 2011

Pre-Graduation Dinner @ Klana Resort Seremban

Assalamualaikum peeps!

haih minggu ni banyak betul dinner. memang parents aku hantar masuk universiti untuk attend dinner je. haha. itupun nasib baik aku tak join Microbiology Masquerade Dinner khamis lepas. aku suka pergi dinner pasal boleh tengok orang pakai cantik-cantik, then makan sedap-sedap. haha

okay so Jumaat lepas Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEA) ada anjurkan Pre-Graduation Dinner untuk student 5th semester Diploma in Microbiology & Diploma in Food Technology kat Klana Resort Seremban. aku rasa ni dinner paling murah lah kot yang aku pergi around RM15 kot. see? murah sangat sampai aku lupa berapa aku bayar haritu. haha. yang lain UiTM bayarkan. heee~

Dinner ni tema formal, so aku pakai macam hari Isnin je lah. yang perempuan je lah boleh melaram sakan as ‘formal’ dorang tu ada macam-macam jenis. hehe. yang bestnya aku boleh lupa tarikh pre-grad dinner ni. hari khamis tu baru ingat, tu pun pasal ada orang cakap pasal transport nak pegi sana. haha.

09092011007-1

my classmates

09092011011-1

with diana~tempat luah perasaan ;p

09092011012-1

with Biha ~ PA setia..haha

09092011017-1

the girls – with Miss Rashidah (Head of Program)

overall dinner ni best, masing-masing nangis bagai, yelah ala-ala farewell party lah kan, masing-masing nak grad dah lepas almost 3 tahun terperap kat sini. hihi. makanan kat sini pun sedap :) licin aku makan. haha. puding roti dia pun best, apa dia letak ntah. haha.

buat kawan-kawan microbe and food tech, nanti bila dah grad jangan lupa semua memori kita ye. cewahh. hope dapat contact-contact lagi di masa akan datang.

3 comments:

Miss Eiza said...

wah wah...selamat bergraduate nanti,tahniah tahniah

krunch2sa said...

pix yg last skali ade yg muke mcm maria elena.....cun2 smuanye!

Dzaquad said...

pix yg last skali ade yg muke mcm maria elena.....cun2 smuanye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails