Monday, September 12, 2011

My Aidilfitri Story

Assalamualaikum semua :D

Tajuk entri ada macam tajuk karangan English sekolah rendah tak? haha..kan selalu time sekolah dulu lepas cuti panjang je teacher mesti suruh buat karangan ‘My Holiday’. haha. eh teacher korang ada penah suruh buat camtu tak? ke aku sorang je? tak kisahlah, yang penting sekolah aku ada buat. haha. by the way, aku memang suka nak cerita pasal raya time raya dah nak habis pun. haha.

Alhamdulillah raya tahun ni sangat-sangat best walaupun dalam keadaan bersederhana je. yelah saya bukan anak lord. Tahun ni raya kat kampung belah mak kat Singapore. yeay sangat suka pasal boleh jumpa nenek-nenek sedara (tu main point tau! heheh), makcik-makcik and sepupu-sepupu. dulu selalu pergi balik Singapore dengan arwah nenek aku, yelah cucu manja lah konon, so sekarang ni balik sana jumpa adik-beradik nenek aku pun jadilah, semua muka lebih kurang sama so dapatlah lepas rindu kat arwah nenek aku. urmm rindu sangat kat arwah, I think she’s the only one person yang boleh paham, tolong aku walau dalam apa pun keadaan aku. The ONLY ONE tau!

30082011514-1

Babah De shashuka (dia ala-ala Lasagne)

31082011524-1

Babah Yah special menu..macam-macam ada..hehe

owh ya, ‘Babah’ tu maknanya nenek tau. pasal family aku belah mak ni ada keturunan-keturunan arab so semua panggilan-panggilan pun arab. saja nak bagitau, kang korang ingat aku mencarut apa pulak kat caption gambar tu. Memang best pasal semua adik beradik nenek aku sangat suka memasak sedap-sedap. hehe. aaaa rindu arwah nenek aku lagi Crying face

hmmm..what else to say? SELAMAT HARI RAYA semuaaaa..haha. nampak sangat lah tu takde idea nak tulis apa lagi ;p okbye!

 

2 comments:

krunch2sa said...

juadah raye ade baguette & fried egg....dah mcm culture mashup punye jer..

Herby Caldwell said...

juadah raye ade baguette & fried egg....dah mcm culture mashup punye jer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails