Saturday, August 13, 2011

skeptical me

Assalamualaikum peeps!

bila fikir-fikir balik, I realize that, yeah aku ni skeptical sangat. tapi taklah dalam semua benda. hehe. tau tak pebende skeptical tu? skeptikal ni kalau bahasa senang dia sama lebih kurang macam suka fikir macam-macamlah. fikir consequences itu lah, ini lah. then benda ni makan diri sendiri pasal actually semua tu takde pape pun.

lagi-lagi when it come to orang yang kita care, like family or friends..ouhhh~lagi la teruk aku punya skeptikal. orang buat lain sikit aku dah fikir macam-macam. kelakar lah kau ni. haha. sometimes boleh effect study or kerja tau. wuuu teruk-teruk. but sometimes its good. tapi sometimes sangatlah lah. tak tau lah macam mana nak hilangkan benda ni but I always try untuk kurangkan benda ni. huhu.

notaskeptical: serious seronok dengar Daus tak payah kena buat surgery untuk tulang belakang dia tu. aaaa aku yang risau lebih kot. tengok tu skeptical kan aku? haha. commonlah aku ngeri sikit bedah-bedah ni. kalau dengar dia cerita pasal pakai braces gigi pun aku dah takut, apa lagi kalau braces tulang belakang yang ada skru bagai. alhamdulillah tak payah semua tu :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails