Sunday, August 7, 2011

let the photos speak #5 | the scenes

Assalamualaikum peeps!

so here we have some photos captured within this weekend :))

 

05082011435-1

okay, ni time nak balik rumah jumaat yang lepas, dalam KTM Komuter Seremban-Rawang route. well, as expected la kan macam mana servis KTM ni, lagi-lagi musim bulan puasa ni. tren delay semua tu dorang pandang sebelah mata je ke ape? dari aku form 1 sampai aku dah nak grad ni sama je kualiti servis dia. hmmm~time aku amek gambar ni waktu tu masing-masing dah bertolak-tolak, jerit, caci maki bagai macam rusuhan dah. and lagi kesian kebetulan haritu banyak pulak makcik2 and uncle2 dalam gerabak tu and berlambak pulak ‘foreigners’ yang menyekat kat depan pintu. hehhh da la bau masam. perghhh~actually ‘dprang’ ni la yang gila dok tolak jerit bagai. haiyyoo this is MALAYSIA la, respect sikit. ATTITUDE! nampak tak muka uncle kat atas ni, kesian kan? hmmmm…KTM Komuter, please make some changes. bosan lah asyik delay =.=”

 

 

06082011438-1

haha..this one have been captured before insiden dalam entri ni. wah siap insiden bagai. haha. actually aku lagi suka Perpustakaan KL ni pasal keahlian dia mahal. haha. menipu sangat. serious mahal weh, tapi tu time aku register jadi member time form 5 la. tak tau la kalau sekarang dah murah kan. tapi aku suka library ni compared to Perpustakaan Negara. Pasal apa? pasal aku dah bayar membership mahal-mahal kot! rugilah kalau tak pergi selalu kann..hahah

06082011443-1

hahh hambek..kalau tak tahan nafsu, baca jelah entri ni lepas berbuka ye ;p yes! lepas tiba-tiba mengidam nak makan ketam dari 1st day of puasa mengalahkan orang mengandung anak kembar 5, at last dapat jugak aku makan benda ni semalam. balik rumah semata-mata nak benda ni kot! aaaaaa~ehh tapi main point balik is nak bukak puasa dengan family lah kan. aih aih~kat pilah aku taktau celah mana nak cari ketam, kalau ada pun confirm mahal nak mampus. well, pilah kan bandar. harga makanan memang xnak kalah mahal dia dengan KL, sometime KL lagi murah kot. by the way thanks umi for the mr. crab!

 

*kalau nak tengok entri ‘let the photos speak’ yang lepas boleh klik SINI.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails