Sunday, April 10, 2011

I Just Can’t Get Enough

Boy I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough

hah okeh, entri ni takde kena mengena pon dengan lagu Black Eye Peas – Just Can’t Get Enough tu..hehehe. tapi ni entri untuk nak bagi korang mengidam, meleleh air liur, menjilat jari kaki, dan terus rasa nak gemuk! hahaha.

siapa suka kek? oh yea, siapa suka Secret Recipe? *saya saya!* hahaha. biasalah aku ni orang kampung, pasal tu la suka makan kek. boleh camtu? haha. so tadi belek-belek gamba dalam handset, tengok mana yang belom transfer dalam hard disk.  then aku jumpa gambar-gambar yang membuatkan aku lapar-mengidam-sampai-air liur meleleh leleh..haha. meh aku tunjuk korang gambar-gambar tu. ni semua hasil aku bajet kaya habiskan duit kat Secret Recipe sepanjang bulan 3 yang lepas. heheh

1

oh yeah, ni all time favourite kot! Strawberry Marshmallow Cheesecake :)

2

ni pon feberet jugak. Durian Cheese. rasa durian dy kuat doe…

3

New York Cheese untuk manusia gila cheese mcm aku ni ha..haha

4

Raspberry Cheese. hah, sape yang xberapa nak masuk dengan cheese bole amek ni..rasa cheese dy kurang sikit.

5

hah yang ni siriyes ak xrecomend kat korang. Hazelnut Cheese. rasa hazelnut ada, tapi aku taktau tang mana hilang cheesenya..haha

hurmm bulan lepas aku rasa memang dah over budget gila da kot. tiap-tiap hari bajet ko tu macam anak dato’ asyik nak makan sedap jek. hahaha. so untuk bulan-bulan akhir ni, telan air liur jela eh? kih3…

p/s: weh final makin dekat! takpe takpe, ‘ALL IS WELL!” insyaAllah!!!

5 comments:

Budak Chomot said...

Chocolate indulgence paling best!

miss Fyqa said...

perghh. nampak sungguh sedap ye. btw gud luck 4 final :)

Bakri Hussin said...

salam tuan blog Jom join Bloglist sebulan bersama Dunialelakimaskulin.com ok
http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

HonEyBuNNy said...

salam..ne buat ku lapar neh.....heheh

dhilla nazli said...

erghh.. baru tulis pasal mengidam.. lek2 bukk blog ni dye letak byak2 kek.. auwwww~~~ sedap nyeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails