Sunday, February 6, 2011

1 Hari, 1 Negeri, 1 Malaysia? haha..

Ya Allah, hari ni dah hari Ahad kot, habis da semua mid-sem break aku, hari ni dah kena balik kampus. aihh entah la apehal tiba-tiba rasa kurang semangat atau lebih tepat, langsung takde semangat nak balik kolej. ah kau, ade la pulak orang nak herankan kau semangat ke tak balik kolej. haha. so kesimpulannya cuti aku dah habis so aku kena balik. yea balik! ahh seronok! *tolongla..haha..

okay takpe, kita hiraukan dulu pasal kolej, jom kita citer pasal mid-sem break. ehehe..saja nak cerita pasal cuti, kasi feel cuti lebih sikit (padahal esok lecture da start, siap ada test lagi..haha). Mula-mula family aku ni katanya nak pegi cuti-cuti kat Thailand, kononnya pasal cuti sem yang lepas kitorang tak pegi mana-mana pun pasal adik aku amek SPM. haishh. Lagipun passport kitorang sume still hidup lagikan, so no problem la sebenarnya. haha. Tapi lepas fikir punya fikir last sekali tak jadi pulak pergi Thailand pasal sekarang ni kan kat sana tu macam-macam jadi, kitorang 1 family je pulak tuh, kang apa-apa jadi susah la pulak. so bunga-bunga hati untuk pergi Thailand layu. heheh.

Takpe-takpe, 1st plan tak jadi, pegi ke 2nd plan pulak. Last sekali senang citer kata nak balik kampung la pulak. Kampung belah mak aku ni tak berapa nak kampung la, Singapore. haha. Aku dah excited da ni, bukan pasal nak balik kampung, tapi nak pergi Universal Studio. heheh. Tapi makcik aku cakap kat sana pun asyik hujan macam kat Johor, so macam tak best la kan jalan-jalan dalam hujan? keputusannya 2nd plan pun cancel. ouh~

Plan yang terakhir sekali is cuti-cuti Malaysia je la. yeah jom support produk pelancongan Malaysia. paham ke tajuk entri tu? haha. Ni kalau PM baca mesti bangga. hihihi. so last sekali untuk mengahbiskan sisa raya cina and mid-sem break aku ni, kitorang pun pergi Sungai Klah Hot Springs Park, Perak dan esoknya ke Cameron Highlands, Pahang. urmm okay la tu, satu tempat panas, then pegi tempat sejuk. haha. tu pasal tajuk entri aku macam tu pasal sehari kat Perak, then sehari lagi kat Pahang. heh, penat weh. haha macam la aku drive ek? kih3..nanti aku story mory pasal tempat-tempat ni kat entri lain eh! takut nanti semak pulak semua benda seboleh-boleh nak citer kat sini.

jumpa lagi on the next entry! bye! wassalam =)

*maaf la ye kalau ayat entri ni agak tonggang terbalik. hehe. ni namanya mengantuk tapi sebok nak post blog jugak (^_^)v

2 comments:

syafiqahjasmin said...

ahhahaa. what a coincidence. syafiqah pun pegi sungai klah hot springs. Ingat kan bila hot spring tak de lah panas mana. sekali tuu....T_T. tp best. overnight dkt resort situ and then pegi penangggg. balik kg.

asyfiqaz said...

@syafiqahjasmin
oo yea? ade jugak rupanya warga pilah holiday kat sini ye =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails