Thursday, December 9, 2010

BlogLarian

okeh, walaupun balik keje ntah pukul bape and esok pagi buta keje lagi, tapi oleh kerana saya telah ditag oleh kak ila (pemilik Honeybunny) dan telah diugut untuk mengajuk kalau aku tak buat tag ni (hahahah), so penat tak penat, paham tak paham aku usahakan buat ye! cayalah!

tag ni is untuk join BlogLarian, ramai blogger-blogger lain dah sibuk-sibuk join benda ni untuk tingkatkan traffic blog dorang sampai jam so alang-alang dah kena tag ni, aku pon try la join jugak, aku pon nak jugak blog aku jam pasal traffic sesak! heheh..

a little bit info on BlogLarian: kita boleh blogwalking 5x faster than normal blogwalking pasal boleh papar up to 5 blogs in 1 windows. paham? kalau tak paham boleh baca dengan lebih lanjut dekat sini.

 

bl

okay, saya suka blogwalking kerana saya suka tengok design-design hebat blog orang lain and boleh tau macam-macam cerita daripada macam-macam orang disamping dapat menambah pengetahuan =) ok tak?

hurm, then nak tag 3 orang :

cik mira glam

faris

wan

*ni sume pakat hentam tag je..haha

and sapa nak buat, buat jela, dia suruh tag 3 je..keh3..

jom ber’BlogLarian’!

3 comments:

chittysarah said...

mari lah berlari bersama~~~
teruskan larian!
caiyok!

asyfiqaz said...

kuda ku lari gagah berani..heheh

Amir Rinz said...

tq la taq ye,aq tetibe terkejut ade perkataan "cik" dan "glam"..sepatutnye "en" dan "macho"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails