Sunday, October 17, 2010

ouh study week dah start!


12.00 am, 18 oktober 2010, isnin...fuhh~apakah ni? hehe..ni namanya hari pertama study week paham! next week final!!! yeye, aku memang suka final..tak boleh bla la..hahaha..hurmm..i like study week..kenapa? pasal ia akan diisi dengan pelbagai benda 'berfaedah'..ya, time study week ni la ramai-ramai manusia akan balik kampung macam dah habis paper, buat tournament dota besar-besaran, melalak karaoke kat dalam bilik masing-masing tak hengat jiran sebelah, khatamkan movie movie dalam hard disk, melalak depan lecturer mintak naik carry marks, makan tido makan tido, buat 'reunion' dengan rakan-rakan sekampus borak puas-puas dan dalam masa yang sama masing-masing kecoh dok cakap "aku risau la final weh..", "aku tak dapat cath up lagi la"..tapi tu hanya kata-kata, aktiviti-aktiviti 'study week' yang 'berfaedah' seperti di atas tetap diteruskan..*termasuk aku..haha..


ok, dah2..esok last day tau nak merayu melalak mintak top up top up carry marks..so sekarang kene buat assignment..kalau tak, macam tu jugak la carry marks aku nanti..ouh nasib~huhu =.="

4 comments:

miss Fyqa said...

yeahh.
gud luck okayy :)

HonEyBuNNy said...

hah??dah stdy week..adusss...ila kebizian esmen n presentataon pn xbeh g...good luck tau..stdy2..hheh

asyfiqaz said...

cik fyqa: tenkiu :D

kak ila: haha..nme study week..tp hutang reports banyak lagi ni..haha..gudluck too!

CaHaYa_BuLaN said...

well..
nak wish gud luck, bnde dah lepas
so nak kate sy amek gamba lam post ni..
tu jep.. =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails