Friday, October 1, 2010

Eksplorasi Alam Khazanah Negara : Siri 1

kan? haha..pe yang kan? yela, nak update la ni laa haaiii..yeay this is my first entry for this october! hah? october? wow~final exam suda mali makin dekat woo..pergi terjah uitm student portal sat tadi, and yes! GENETICS would be my first paper on the final nanti..aah, ye la tu aku yes genetics 1st paper..bile la nak belajr weh..haha..tapi tai..luckily that biochem papers will be the last paper after all..yeah! sempat kot study..

anda perasan tak? korang perasan tak? something weird happen to me? yela, almost for a month tak update blog, tak bukak fcebook..senang cerita, tak berkecimpung dalam dunia siber ni..hehe..see? aku dah berubah kan?

*in fact, broadband aku dah 2 bulan kena potong pasal aku sentiasa lupa lupa dan terus lupa untuk nak
bayar benda alah tuuu..haha

adoyy..sorry la ea readers..kalau entry ni dia punya bahasa macam kalut semacam je ea..biasalah kan, nak dekat sebulan tak blogging, kekok kekok sikit..heheh.. ah ok, ni nak cerita
pasal trip aku ke Gua Tempurung Perak hari tu (or nama programnyer is : Eksplorasi Alam Khazanah Negara: Siri 1)..wow~best giler and aku selaku ketua program yang sumpah cuak giler nak handle kelab yang agak terbengkalai suatu masa dulu ni rasa syukur gila bilasemua berjala dengan lancar..yela, sape tak excited, 1st program ever for my own club kot! thanx to all members and committees!

urmm..malaslah nak cerita benda-benda annoying yag terjadi sebelum trip ni, yang penting
semua peserta trip ni happy and rasa berbaloi dengan RM20 yang diorang laburkan..berbaloi jugak la aku and ajk-ajk yang lain-lain ni dok naik turun pejabat HEP, keluar masuk admin,
sampai rasa macam nak muntah hijau je tengok manusia yang sama..haisyy..daytrip pun susah
sangat nak approve kan? dugaan betul..

haha, ni lagi satu, siapa kata menjadi 'ketua' adalah sesuatu yang mudah? syirik semua tu..karut-karut..now i realized that being a leader is not just direct and asking people to do this and that because yourself is the mastermind and decision maker! salah je satu lankah, hancur la program
kau..hahaha..*jahat giler pulak aku punyer ayat..kih3..

agak best la jugak pergi gua tempurung ni and pergi lantak la kalau ada yang kata "eh, aku time
sekolah rendah pun dah pergi tau"..so what? hehe..gua yang ni amat-amat berlainan dengan gua kelam yang sumpah bosan and buat penat je..haha..dekat gua ni la bond antara ahli-ahli kelab
dapat dikukuhkan..yela, dok merangkak macam buaya dalam air, masuk lubang bawah tanah
mana entah..fuhh~such a great experience la..




okay, sebelum aku habis membebel, ni nak introduce kan kat korang jenama baru aku untuk bab-bab design and photography, yang aku bagi nama 'RYEOQIDZ PHOTOGRAPHY'..haa..tapi tak payah la pulak tanya apa makna ryeoqdiz tuh ea..ntah mana aku fikir-fikir dapat nama
tu..hehe..saya budak belajar dalam bidang fotografi ni..guna kamera enset saya je pun..*tapi mcm dslr x? hehe*






dah dah..rasa serabut semacam je entry aku ni..nanti bila keadaan dah stabil aku post entry proper siket ea..hehe

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails