Saturday, August 14, 2010

sweet sleepy rainy day

seronok yeah seronok..hari ni hujan mendung dan hujan..skip kelas BEL pagi dengan jayanya..yippie! so maknanya telah berjaya dengan jayanya jugak extend time tido sampai pukul 9.30 pagi..ya aku amat suka..pasal dah berapa malam da aku tidur tak cukup..heaven..haha..lebih terbaek lagi bila miss auni yang baik cancelkan pulak lab after solat jumaat tuh..yeah, miss, anda terbaik..hehehe..bila cancel kelas maknanya? hehehe..maknanya extendkan lagi la time tido sampai pukul 6..hehe..tak tau la pebenda yang aku penatkan..haha..

dan pukul 5.30 petang bangun..eeh, kenapa jalan raya tu basah? oh, rupanya hujan time aku tidur tadi..bak kata anhar, no wonder la lena je tido tadi kan..haha..agak-agak hujan da berhenti tuh, kami ke bazaar..yeye..okay okay, aku tak nak cerita pasal bazaar dah..berbuih mulut tiap-tiap entry bulan puasa nak cerita pasal bazaar je..haha..tapi nak bagitau kalau semalam aku ke bazaar dengan 4 dara pinggitan, harini pulak dengan 3 teruna macho nih ha..hahaha..pun sama kes macam 4 dara semalam, mereka 'xpernah' ke bazaar..hahaha..jangan marah yer..*padahal aku yang nak tangkap gambar dorang..haha* then for the 1st time berbuka dengan housemate2 tersayang..kah3..



p/s: baru lepas habis interview untuk Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK)..terbaik kan interview pukul 11 malam? orang lain dah pakai baju tidur, aku dok sarung baju formal malam-malam nih..haha..tak pe, interview ethic la katakan..hehe..

1 comment:

miss F.Y.Q.A said...

waktu hujan..tido adalah perkara terbaek..
Hehehe.

sy juge suke.. Huhu
=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails