Tuesday, July 13, 2010

wifi wifi wifi!

oh yeah!
uitm kuala pilah akan ber'wifi' sepenuhnya! *kott..haha*
sekarang pun memang ada wifi da pon..tak lembab..amat lajuuuu..
tapi masalahnya...coverage tak luas..sedih..sedih..haha..
kalau kat kolej tuh, bersepah-sepah budak duduk kat tangga nak dapat coverage wifi..kesian..
jadi kan..tunggu lah kejap eh!
biarlah terseksa kejap dengan segala bunyi orang tebuk dinding and sedut habuk-habuk simen..haha..untuk kemudahan kita akan datang!


wayar..wayar..wayar..=p


ni server kat HEP ni..


abes sume bumbung dipanjatnyer...


see? insyaallah lepas abes sume bebenda nih kita boleh menikmati internet dengan best la kott..
hopefully sangat-sangat..haha..sama-sama kita warga UiTM Negeri Sembilan mendoakannya ye!
biasalah..kampus baru kan..macam-macam lagi la tu nak buat nanti! yeyeye...

haha..last skali, meh layan gambar 'gelap' kampus ak..=)


haa..yg de lampu2 tuh kolej kediaman..haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails