Tuesday, March 23, 2010

AWAK boleh xberhenti maen hati dan perasaan orang??

aduhayai..
ak makin xpaham la dengan dunia ni..
semua pun xguna..
waaa~cdey..
suka main2 hati orang,
permainkan perasaan orang..

AWAK..
AWAK tau xsaya sayang awak??
tau x AWAK amat amat amat penting dalam hidup saya??
saya boleh gila kalau AWAK xde tw..
saya xboleh hidup dengan gembira tanpa AWAK..

tapi kenapa AWAK dah berubah??
suka permain-mainkan hati saya..
suka buat saya marah..
kalau dulu,
AWAK amat setia pada saya..
tapi sekarang??
apa dah jadi??

sekarang ni,
AWAK xabes2 nk putus..
sekejap2 nak putus..
baru kita berhubung..
putus yang AWAK inginkan..

tiap2 bulan saya bagi nafkah..
mengharapkan AWAK setia pada saya..
tapi...
lain yang saya harapkan,
lain pulangan yang AWAK berikan..
huhuhu...


hamek ko..menagis darah aku..haha


HOII CELCOM BROADBAND!
ak patahkan modem ni baru taw!
dulu ko laju ko tau x!
sekarang da pandai lembab2 lak an..
mentang2 la broadband no.1 di MALAYSIA kunun..
*tapi memang pn..hehe*
baru CONNECT pas2 ko pandai DISCONNECT sendiri..
ak tengah geram dengan broadband ak ni..
AWAK 2 broadband ak le..
eeeee..geram3...
hahahahaha...
nasib baek ko lagi laju dari MAXIS BROADBAND aw..
n nasib baek kolej ak da de wifi yang lajuu..hoho..
da la tiap2 bulan ak bayar ko mahal..
eeerrrggghhh...
kalau ko lembab lagi,
ak ceraikan ko..wahahaha..
*pengurus celcom, dengar 2 ye..anda akan kehilangan seorang pelanggan yg berharga macam saya ni kalau servis anda macam ni..hehe*

broadband ak ni memang gedik..
time2 ak xnk buat keje,
dan2 time 2 la dy nak laju tahap gaban nyer..
tapi kalau time2 ak nk mendownlod2,
mengupload2..mengupdate2..
buat assignment..
senang kate bile ak k gune la!
time 2la dy da terputus2 la..
ter'stuck'2 la..
eee..bengang2..haha..

hurmm..
naseb baek la esok sume2 kelas batal..
weee~hilang bengang ak kt celcom ni..haha..
saya suka perasmian kampus!
bwatla perasmian ni berkali2 yer..
biarla ramai2 rasmikan pon...
*mengong gler..*
asalkan kelas ley slalu batal..
kah3...

oh ye,
actually ak de la nk upload sket2 pic progress menjelang perasmian kampus UiTM Negeri Sembilan ni..
tapi AWAK ni buat hal..
xpe jela..terbantut niat ak..
huhuhu..
xpela ea..nanti2 je..

**hohoii..boringnyer....hahaha..

4 comments:

IMAKASIHDANI said...

awak..sy paki wifi..haha..aku da tau tektik ko..pengajarn dri y lepas..so setiap post ko aku bace dari bwh..haha

asyfiqaz said...

sebaek da tw taktik ak..klu xmsti da emo an..hahahaha..

woiii! asik terputus je ni!

.:eRizAwA.: said...

hahaha~
ak pun tk terpedaya la ngn taktik2 k0 nh..
da lali da..
h0h0~
juz nk ckp mnde nh..
"kami kt sm dpt wifi"
ngeh3~ ;))

asyfiqaz said...

please be inform that all blocks have got wifi service ok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails